سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم در خرید زعفران

نکات مهم در خرید زعفران

مقدمه: 

در این مقاله می‌خواهیم برخی نکات مهم در خرید زعفران را برای بهبود اطلاعات مخاطبان و مشتریان محترم عرض کنیم تا با بهره‌گیری از این نکات کوچک ولی مهم، برای خرید زعفران و فروش زعفران فله و زعفران بسته بندی موثر واقع شود.

توضیح:

در مرحله اول باید توجه کرد که خریداران محترم، زعفران را به صورت عمده یا فله خرید کرده‌اند یا خیر که به آن خرید در حجم یا خرید تجاری گفته می‌شود.

 اولین موضوع مورد توجه این است که زعفران خریداری شده بدون هرگونه تقلب مرسوم و غیر مرسوم باشد و از نظر بهداشتی و استانداردهای داخلی و بین المللی زعفران ،مورد تایید باشد.

 جهت اطمینان بیشتر اولین پیشنهاد مجموعه سلوی این است که زعفران مورد نیاز خود را از مجموعه‌های معتبر که دارای شناسنامه ملی و برند معتبر تجاری هستند خرید کنید.

اما متاسفانه امروزه برخی از مجموعه‌های به نام،که قدمت زیادی نیز در موضوع فروش و تجارت زعفران دارند به دلیل مشکلات اقتصادی زعفران و طمع بیشتر برای سودهای غیر متعارف از تقلب‌های زعفران، نظیر کاغذ هندی و پوشال بدل در میکس بارهای خود استفاده می‌کنند.

پیشنهاد قابل تامل مجموعه سلوی به تولید کنندگان و خریداران زعفران این است که، با کمی دقت و به کاربردن تجربیات کارشناسان این مجموعه برای مصرف داخلی و صادرات زعفران می‌توان اطلاعات کاملی بدست آورد.

 پس از آن با استفاده از امکانات و تجربیات مجموعه سلوی اقدام به خرید زعفران بدون تقلب کنید که ما به شرط کیفیت، محصول مورد نظر تجار و خریداران عزیز را به صورت مستقیم از کشاورزان برتر منطقه تهیه کرده و تحویل شما می‌دهیم.

این نکته قابل بیان است که اگر به هر دلیل موجه بار تحویلی مغایر قرارداد با مشتریان باشد بار مذکور مرجوع می‌گردد.

به کشاورزان عزیز توصیه می‌شودکه با توجه به روند بازار بین المللی زعفران در سالهای آتی، محصول خود را به صورت سرگل، نگین و سوپر نگین برداشت کنید و از برداشت به صورت پوشال و دسته خودداری کنید تا بتوانید حاصل دست رنج خود را با سود و قیمت مناسب‌تر به فروش برسانید.

شرکت سالم پویان سلوی با برند تجاری واریان آمادگی این را دارد که هر زمان از سال و به هر میزان زعفران سرگل، شبه نگین، نگین و سوپر نگین را خریداری یا جهت فروش داخلی و صادرات تامین نماید.

به این امید آن که نقش کوچک اما بسزایی را در بالا بردن اطلاعات مخاطبان محترم داشته باشیم.

با تشکر

به قلم مدیر داخلی و بازرگانی شرکت تجارت بین المللی سلوی

برند تجاری واریان

مهندس محمد عرفان اشجعی